Το 2014 τα πρώτα UAV ANKA παραγωγής με το ραντάρ SAR και τον ...

Το μέγιστο βάρος απογείωσης του νέου τουρκικού αεροχήματος φτάνει τα 250 κιλά, το επιχειρησιακό ύψος του ΑΝΚΑ φτάνει τα 30.000 πόδια και η αυτονομία του τις 24 ώρες. Παράλληλα με το αερόχημα η Aselsan προχωρά στην εξέλιξη του νέου ραντάρ SAR που α θα εξοπλίσει το ΑΝΚΑ και για το λόγο αυτό χρησιμοποιεί ως αεροσκάφος δοκιμών ένα παλιό Grumman S-2T Tracker το οποίο θα ξεκινήσει τις πτητικές δοκιμές μέσα στους επόμενους μήνες.